DI skambučių asistentas

Dirbtinio intelekto balso agentas Jūsų verslui

Kuriame virtualius balso asistentus, gebančius natūraliai bendrauti lietuvių kalba telefonu ar kitoje aplinkoje. Skambina ir priima skambučius pagal Jūsų scenarijų. Perduoda skambučio metu surinktą informaciją į kitas sistemas tolimesniam darbui.

Įsivaizduokite darbuotoją, kuris:

  • Niekada nepavargsta ir nedaro pertraukų

  • Kalba aiškiai, natūraliai ir profesionaliai

  • Gali vienu metu vykdyti šimtus pokalbių

  • Užfiksuoja informaciją gautą pokalbio metu į Jūsų versle naudojamus įrankius - CRM, Google Sheets, Calendars kt.

Ko galima tikėtis

DI balso agentas - Automatizatorius

Realistiški pokalbiai

AI agentas kalba kaip žmogus – atpažįsta atsakymus, reaguoja į klientų žodžius ir palaiko pokalbį, lyg tai būtų tikras konsultantas.

Pritaikomas pagal
jūsų verslą

Dirbą pagal nurodytą scenarijų, klausimus, tikslus – agentas vykdys užduotis pagal jūsų konkrečius poreikius: nuo pardavimų, rezervacijų iki apklausų ar priminimų bei duomenų fiksavimo.

1:45

APIE AGENTĄ

AI skambučių agentas realiems verslo pokalbiams

Veikia kaip tikras žmogus, bet skambina tūkstančiams – automatiškai

Mūsų DI agentas sujungia šiuolaikinį dirbtinį intelektą su tikrų pokalbių logika. Jis reaguoja į žmonių atsakymus, laikosi scenarijų, geba užduoti papildomus klausimus ar nutraukti skambutį – priklausomai nuo situacijos. Tai sprendimas, kuris tinka verslams, norintiems automatizuoti klientų pasiekimą, kvalifikavimą ar pardavimus.

Jam paskambinti - tereikia surinkti telefono numerį. Gali atlikti išeinančius ir įeinančius pokalbius telefonu.

TECHNOLOGIJOS STRUKTŪRA

4 pagrindiniai komponentai

Kalbos atpažinimas

  • Konvertuoja šnekamą lietuvių kalbą į tekstą

  • Toleruoja akcentus, foninį triukšmą

  • Naudoja pažangų DI, pritaikytą lietuvių kalbai

Išmanus mąstymas

  • Supranta kontekstą ir pokalbio eigą

  • Priima sprendimus remdamasis istorija

  • Veikia su OpenAI modeliais, pritaikytais Jūsų nišai.

Natūralus
balsas

  • Paverčia atsakymus į natūralią lietuvišką kalbą

  • Skamba aiškiai ir profesionaliai

  • Naudoja Microsoft Azure Neural Voice

Pokalbio valdymas

  • Suvaldo pertraukimus ir pokalbio tėkmę

  • Išsaugo pokalbio metu surinktą infromaciją

  • Pokalbio metu surinktą info integruojama į kitas sistemas

POKALBIŲ SCENARIJAI

Paruošti panaudojimo atvejai:

  1. Užklausų apdirbimas – skambina užklausoms, surenka reikiamą info, nukreipia į specialistus ar išsaugo info.

  2. Restoranų/klinikų rezervacijos – užduoda klausimus, patvirtina laiką

  3. Techninė pagalba – padeda žingsnis po žingsnio

  4. Apklausos – renka atsiliepimus, užduoda papildomus klausimus

  5. Vizitų rezervacija – valdo laikus, primena apie juos

  6. Apleistų krepšelių priminimai telefonu (e-komercijai)

  7. Šalti pardavimų skambučiai (cold sales calls) jūsų kontaktų duombazei

  8. Esant poreikiui paruošime sprendimą pagal Jūsų verslo poreikius.

1:45

MŪSŲ TECHNOLOGIJOS Nauda

AI Skambučių Agento Naudos

Mažesnės sąnaudos

  • Mažiau žmogiško darbo, daugiau naudos

  • Nereikia apmokymų ar priežiūros

  • 24/7 veikimas be papildomų išlaidų

Didesnės pajamos

  • Greitesnė reakcija – daugiau konversijų

  • Dirba ir po darbo valandų

  • Pagerinta klientų patirtis

Padidintas efektyvumas

  • Akimirksniu reaguoja

  • Tiksliai renka informaciją

  • Vienoda kokybė kiekvienam pokalbiui

  • Matavimai, įžvalgos, analizė

Asmeninis kontaktas nuo pirmo žodžio

IŠMANI DUOMENŲ INTEGRACIJA

1

Atpažįsta skambinantį pagal numerį

Atpažįsta skambinantį pagal numerį

2

Iš karto pasiekia jo duomenis (CRM, Google Sheets ir kt.)

Iš karto pasiekia jo duomenis (CRM, Google Sheets ir kt.)

3

Pradeda pokalbį personalizuotai:
„Sveiki, Jonai Petrai iš UAB Technologijos...“

Pradeda pokalbį personalizuotai:
„Sveiki, Jonai Petrai iš UAB Technologijos...“

Susisiekite dabar

Paruošime demonstracinį agentą Jūsų verslui ir papasakosime kaip galime integruoti jį Jūsų atvėjui.