
DI skambučių asistentas
Dirbtinio intelekto balso agentas Jūsų verslui
Kuriame virtualius balso asistentus, gebančius natūraliai bendrauti lietuvių kalba telefonu ar kitoje aplinkoje. Skambina ir priima skambučius pagal Jūsų scenarijų. Perduoda skambučio metu surinktą informaciją į kitas sistemas tolimesniam darbui.
Įsivaizduokite darbuotoją, kuris:
Niekada nepavargsta ir nedaro pertraukų
Kalba aiškiai, natūraliai ir profesionaliai
Gali vienu metu vykdyti šimtus pokalbių
Užfiksuoja informaciją gautą pokalbio metu į Jūsų versle naudojamus įrankius - CRM, Google Sheets, Calendars kt.
Ko galima tikėtis
DI balso agentas - Automatizatorius
Realistiški pokalbiai
AI agentas kalba kaip žmogus – atpažįsta atsakymus, reaguoja į klientų žodžius ir palaiko pokalbį, lyg tai būtų tikras konsultantas.
Pritaikomas pagal
jūsų verslą
Dirbą pagal nurodytą scenarijų, klausimus, tikslus – agentas vykdys užduotis pagal jūsų konkrečius poreikius: nuo pardavimų, rezervacijų iki apklausų ar priminimų bei duomenų fiksavimo.
1:45

APIE AGENTĄ
AI skambučių agentas realiems verslo pokalbiams
Veikia kaip tikras žmogus, bet skambina tūkstančiams – automatiškai
Mūsų DI agentas sujungia šiuolaikinį dirbtinį intelektą su tikrų pokalbių logika. Jis reaguoja į žmonių atsakymus, laikosi scenarijų, geba užduoti papildomus klausimus ar nutraukti skambutį – priklausomai nuo situacijos. Tai sprendimas, kuris tinka verslams, norintiems automatizuoti klientų pasiekimą, kvalifikavimą ar pardavimus.
Jam paskambinti - tereikia surinkti telefono numerį. Gali atlikti išeinančius ir įeinančius pokalbius telefonu.
TECHNOLOGIJOS STRUKTŪRA
4 pagrindiniai komponentai
Kalbos atpažinimas
Konvertuoja šnekamą lietuvių kalbą į tekstą
Toleruoja akcentus, foninį triukšmą
Naudoja pažangų DI, pritaikytą lietuvių kalbai
Išmanus mąstymas
Supranta kontekstą ir pokalbio eigą
Priima sprendimus remdamasis istorija
Veikia su OpenAI modeliais, pritaikytais Jūsų nišai.
Natūralus
balsas
Paverčia atsakymus į natūralią lietuvišką kalbą
Skamba aiškiai ir profesionaliai
Naudoja Microsoft Azure Neural Voice
Pokalbio valdymas
Suvaldo pertraukimus ir pokalbio tėkmę
Išsaugo pokalbio metu surinktą infromaciją
Pokalbio metu surinktą info integruojama į kitas sistemas
POKALBIŲ SCENARIJAI
Paruošti panaudojimo atvejai:
Užklausų apdirbimas – skambina užklausoms, surenka reikiamą info, nukreipia į specialistus ar išsaugo info.
Restoranų/klinikų rezervacijos – užduoda klausimus, patvirtina laiką
Techninė pagalba – padeda žingsnis po žingsnio
Apklausos – renka atsiliepimus, užduoda papildomus klausimus
Vizitų rezervacija – valdo laikus, primena apie juos
Apleistų krepšelių priminimai telefonu (e-komercijai)
Šalti pardavimų skambučiai (cold sales calls) jūsų kontaktų duombazei
Esant poreikiui paruošime sprendimą pagal Jūsų verslo poreikius.
1:45

MŪSŲ TECHNOLOGIJOS Nauda
AI Skambučių Agento Naudos
Mažesnės sąnaudos
Mažiau žmogiško darbo, daugiau naudos
Nereikia apmokymų ar priežiūros
24/7 veikimas be papildomų išlaidų
Didesnės pajamos
Greitesnė reakcija – daugiau konversijų
Dirba ir po darbo valandų
Pagerinta klientų patirtis
Padidintas efektyvumas
Akimirksniu reaguoja
Tiksliai renka informaciją
Vienoda kokybė kiekvienam pokalbiui
Matavimai, įžvalgos, analizė
Asmeninis kontaktas nuo pirmo žodžio
IŠMANI DUOMENŲ INTEGRACIJA
1
2
3
Susisiekite dabar
Paruošime demonstracinį agentą Jūsų verslui ir papasakosime kaip galime integruoti jį Jūsų atvėjui.


